جواب جالب
 
دختر آسموني
یک شنبه 4 ارديبهشت 1390برچسب:, :: 18:11 ::  نويسنده : ريحون

تا حالا از يك بچه 6 ساله پرسيدين كه براي تولدش چي ميخواد؟

من امروز پرسيدم,حدس بزنيد چه جوابي شنيدم

.

.

.

گفت:من يه ساعت براي اتاقم مي خوام چون ساعتم خراب شده.

فكر كنيد حتي اين بچه ام به ساعت و گذشت زمان اهميت ميده ولي خيلي از ماها ساعت ها رو پشت سر ميزاريم بدون اينكه به گذر زمان اهميت بديم مثلا خودمون ام بزرگ ميدونيم.



نظرات شما عزیزان:

مائده
ساعت0:48---11 تير 1390
سلام به وبلاگ منم سر بزن من شما رو لینک کردم فقط نظر یادت نره منتظرت هستم

شاپور
ساعت14:47---26 ارديبهشت 1390
سلام . آفرين به اين وبلاگ زيبا . آفرين به اين همه شعور و خرد.آفرين به اين همه دانايي. درود بر شما كه ديدتون به عشق ودوست داشتن اينقدر عارفانه و زيباست آفرين آفرين بر شما كه معني واقعي محبت را درك كرذه ايد. تبريك ميگم. من از وبلاگ شما لذت حسابي بردم. شما را لينك كردم.. يه سر به من بزنيد..

رحمت الله
ساعت22:20---21 ارديبهشت 1390
سلام دوست من.حالت خوبه.خیلی وقته که بهم سر نمی زنی.یک سری بزن.من منتظرتم.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید. در ضمن حتما نظر بدين خوشحال ميشم.
نويسندگان